Întrebări și Răspunsuri

Găsiți aici răspunsul celor mai uzuale întrebări. Dacă aveți alte nelămuriri nu ezitați să ne contactați.

Ce este o autorulotă?
Autorulota este un vehicul ce servește în același timp atât ca mijloc de transport, cât și ca spațiu de locuit. Este practic o casă pe roți, construită în jurul unui autoșasiu.
În funcție de model , sunt echipate cu 2- 7 locuri pe scaune, 4-7 locuri de dormit, bucătărie (dotată cu aragaz, frigider , congelator, chiuvetă, blat de lucru), baie ( cabina de dus cu apa caldă/rece, WC, chiuvetă), spații de depozitare, apă caldă, căldură și aer condiționat.
Rezervor de apă curata = 120 l
Rezervor de apă uzată = 120 l
Casetă de toaletă ecologică = 20 l
Rezervor de gaz GPL, cu mufa exterioară de umplere, și sistem de declanșare la plin.
Toate autorulotele SwissCamp sunt echipate special de iarnă, cu încalzire pe gaz sau motorină de capacitate mărită, protecție antiîngheț a instalațiilor, facându-le utilizabile în condiții de confort deosebit la temperaturi între -40 + 50 grade Celsius.
Autorulotele sunt pe deplin funcționale atât în modul camping (conectate la surse de utilitîți, în camping) , cât și în modul off camping (pe plajă sau în vârf de munte, fară curent electric sau apă/gaz).
Autorulotele sunt destinate circuitelor, parcurgerii mai multor destinații într-un timp relativ scurt. 
Autorulotele noastre parcurg între 500 – 20,000 km per închiriere, fiind închiriate între 2 zile și 3 luni per închiriere.

Autorulotele sunt igienizate?
Vă oferim siguranță și sănătate – asta pentru că igienizăm și dezinfectăm autorulotele înainte de fiecare călătorie. 
Dezinfectarea este făcută după ce autorulotele sunt aspirate, și spălate cu dergenți bio. 

Pot pierde garanția ?
În caz de daună/avarie survenită în urma unui incident rutier, se va plăti o franciza/eveniment în valoare de maxim 1000 euro. Pentru fiecare autorulotă închiriată se va reține un depozit cu titlu de garanție în valoare de 500 euro, returnabil 100% după predarea autorulotei în aceleași condiții în care a fost preluată.
Cu cel târziu 7 zile înainte de preluare se va achita asigurarea Casco. În cazul producerii unor daune neacoperite de asigurator, se va retine contravaloarea garantiei constituite și clientul va plăti difgerența de 500 euro, iar în cazul în care daunele cauzate sunt mai mari, clientul va suporta contravaloarea acestora. În cazul returnării autorulotei în aceleasi condiții în care a fost preluată, fără daune, garanția se va returna clientului integral prin aceeași modalitate în care a fost încasată (transfer bancar sau card credit/debit).
Folosirea defectuoasă a accesoriilor/echipamentelor de pe autorulotă nu face obiectul asigurării Casco.

Ce resurse are autorulota?
Aveți autonomie dpdv al electricității aprox 2 zile și 2 nopți fără să porniți motorul. Aveți încălzire, apă calda, frigider, congelator, aragaz fără să fie nevoie să vă racordați la rețeaua electrică a unui camping. Bateria care asigură această autonomie se încarcă în timpul mersului de la motor. Deci, dacă veți călători câteva ore cu mașina, sau doar porniti motorul aveți iarăsi autonomia inițială.
Rezervorul de apă are o capacitate de aprox 120 l, necesarul de apă poate fi dozat în funcție de nevoile dvs și ale grupului (4 zile pentru aprox 3 pers și 2 zile pt 5 pers), și poate fi realimentat de la orice stație Peco, sau puteți opta pentru pompa de apă externă, dispozitiv care vă va ajuta sa alimentați rezervorul cu apă de la orice sursă naturală.

Am o defecțiune, ce pot face?
În cazul autorulotelor pot interveni, rareori, următoarele tipuri de defecțiuni: Defecțiuni ale autovehiculului
Defecțiuni ale sistemelor interioare/zonei de locuit
În cazul defecțiunilor autovehiculului: Autorulotele SwissCamp sunt modele noi (2021), improbabil să se defecteze. Totuși, în cazul unei defecțiuni, vă rugăm să ne contactați imediat cu descrierea problemei. Vom acorda asistență tehnică telefonică la 0764,408,428 (Savian) și în afara programului de lucru. Este necesar să ne contactați telefonic și vom stabili de comun acord unde se găsește cel mai apropiat service Renault, sau altă marcă dupa caz. Dacă autorulota nu poate fi deplasată, se apelează nr. de asistenta rutiera europeana Renault Camper Assistance. Intervențiile (remorcare, reparatie sub garantie europeana) sunt gratuite.
În caz de defecțiuni ale spațiului de locuit/sistemelor interioare: 
Va rugăm consultați manualul de bord. În același timp vă rugăm să ne trimiteți un scurt mesaj pe Whatsapp, răspundem foarte prompt, indiferent de oră. 
Este valabil pt toate echipamentele interioare. (căldură, pompe de apă, apă caldă, gaz, etc). În peste 95 % din cazuri putem identifica și rezolva problema împreună în mai puțin de 2 minute.

Am un accident, ce pot face?
În primul rând, trebuie să vă asigurați că toți pasagerii sunt în siguranță ți să fie într-un loc protejat.
În caz de accident, trebuie să obțineti un raport de constatare de la organele de poliție locale, în caz contrar asigurarea devine nulă. Apoi vă rugăm să ne informați imediat, pe e-mail sau whatsapp, ce pagube au rezultat și dacă autorulota este deplasabilă.